American Chamber of Commerce in Ukraine

Унікальна спільнота, що складається з провідних керівників та експертів більше ніж з 600 компаній світу, що працюють в Україні.

Американська торгова палата в Україні - представництво міжнародно зорієнтоване, яке допомагає компаніям-членам вести бізнес на основі ділових принципів Заходу із дотримання українського законодавства.

Як організація з’явилась в Україні та які успіхи це принесло?

У 1992 році Роман Попадюк, тодішній посол США в Україні, ініціював створення однієї з найактивніших та найвпливовіших громадських неприбуткових організацій - American Chamber of Commerce (Американської торгової палати). Через кілька років асоціація почала розширюватися за рахунок збільшення кількості компаній, в тому числі українських, і вже у 1998 Палата з’явилась в Україні. Сьогодні члени Палати представляють капітал більше ніж 50 країн світу, включаючи Європу, Північну Америку, Азію, країни СНД та Україну, і є найбільшими стратегічними та інституційними інвесторами, що працюють в Україні. Компанії-члени виступають прямими інвесторами на цьому ринку та роботодавцями для понад 800 тисяч українців. Дуже важливо, що American Chamber of Commerce in Ukraine активно просуває політику корпоративної соціальної відповідальності.

В результаті постійного розвитку, за час свого існування їй вдалося налагодити підтримку дієвого діалогу між бізнесом та владою, а також створити чудові можливості для бізнес-зв’язків більше, ніж 100 країн світу! American Chamber of Commerce in Ukraine має успішний досвід у підписанні меморандумів та законів, які крок за кроком змінюють економічне середовище країни в короткостроковій та довгостроковій перспективі. Представники Палати – це активні учасники робочих груп при органах влади.

Найкраще про організацію можуть говорити її проекти.

American Chamber of Commerce in Ukraine не втрачають можливості поєднувати яскраві свята з корисними справами. Цього разу команда працювала не лише задля розвитку бізнес-середовища, а й боролася з нестачею донорської крові для реципієнтів. «Halloween Blood Donation» - акція, яка зібрала разом колег та друзів для того, щоб врятувати 144 життя! Щасливі обличчя, тепла атмосфера та солодке відновлення після кроводачі – все це допомогло вкотре подивитися на компанію по-новому!

Ми поспілкувалися з координатором зі зв’язків з громадськістю та пресою Американської торговельної палати в Україні Тетяною Кравчук:

Які у вас враження від корпоративного дня донора?

Американська торговельна Палата в Україні об’єднує понад 600 компаній-членів та афілійованих сторін, що є представниками соціально-відповідальної бізнес-спільноти. Тож ми готові рятувати життя разом з іншими громадянами України. Ми хочемо, щоб донорство асоціювалося із позитивними емоціями та приємними спогадами. Тому на наших подіях ми намагаємося поєднати приємну атмосферу та комфортні умови для здачі. Ми також дуже вдячні нашим постійним спонсорам та партнерам - юридичній фірмі Sayenko Kharenko, ParkInn by Radisson та звісно Donor.ua - за те, що це стало можливим.

Це був ваш перший досвід?

Ми започаткували ініціативу донорства крові на свято Хеллоуіну у 2017 році. Відразу ж ми побачили велику зацікавленість з боку компаній-членів Палати і вирішили організовувати День Донорства тричі на рік. Кожного разу ми приурочуємо його до таких спеціальних святкових подій як День Святого Валентина, Всесвітній день донора крові та Хеллоуїн.

Чи потрібно українцям частіше ставати донорами і чому?

Звісно, українцям потрібно здавати кров регулярно, адже донорство крові – це простий спосіб допомогти людям та врятувати життя.

Підпишись на наш канал в Telegram! В каналі ми будемо публікувати цікаві факти, дописи, анонси, що пов'язані з донорством крові, сучасними трендами в медицині та інші інсайти.