31 жовтня 2016 року, 17:20
Саме до такого висновку прийшли представники громадських організацій у рамках акції "Кров новин - новини крові" на всеукраїнському брифінгу. Фактичним підкріпленням цих суждень став моніторинг місцевих ЗМІ. Його предметом була тематика донорства. За результатами, впродовж року журналісти зверталися до проблематики донорства крові лише 30 разів. Кількість матеріалів - близько десятка для кожного із видів ЗМІ - телебачення, преси та онлайн видань.
Окремо слід виділити шаблонність наявних публікацій, недостатнє розкриття тематики та відсутність аналітичних матеріалів.
На думку волонтерки та представника громадської організації АМДУ, Юлії Новобранець, це напряму впливає на кількість потенційних донорів в Україні: "Пошук донорів крові - процес доволі складний. І найжахливіше, що цей тягар повністю падає на плечі хворого та його родичів. Тому для нас дуже важливо, щоб максимально багато людей дізналося про донорство. І стали постійними безоплатними донорами крові".