11 листопада 2016 року, 15:10
В рамках акції відбулася показова донація крові, під час якої журналісти могли спостерігати за процесом від початку (реєстрації донора) до кінця (моменту отримання довідки).
Після "ввідної" частини усі учасники акції могли приєднатися до тренінгу "Служба крові в Україні: реалії і картинка у ЗМІ". Під час заходу представники ЗМІ, медичних закладів і волонтери проаналізували наявні у МАС МЕДІА публікації на тему донорства. В результаті моніторингу матеріалів було виявлено, що найбільше журналісти приділяють увагу публікаціям про гостру потребу здачі крові, наводять загальну статистику. Проте зовсім не апелюють до аналітичних жанрів у цій тематиці.
Керівник проекту Леся Ярошенко зазначила: "Головна мета акції - підвищити рівень обізнаності журналістів у питаннях висвітлення донорства крові. А також привернути увагу суспільства до проблеми донорства".
За словами головного лікаря Харківського обласного центру служби крові Вадима Яворського, у місті працюють з постійними донорами. Що значно підвищує якість крові. Крім того у лікарні налаштована система заготуванні крові та її компонентів і найближчим часом харківські спеціалісти будуть ділитися досвід з колегами з інших міст України.