18 червня 2018 року, 11:02
У рамках акцій, що присвячені Всесвітньому Дню Донора, сумісно з платформою креативних ідей “Advertalist”, оголошуємо конкурс на постер для популяризації безоплатного та регулярного донорсва крові в нашій країні.
Серед робіт конкурсантів хотілось би бачити постери, які не просто змусять зітхнути та пожаліти, а в той же час передбачатимуть якусь конкретну корисну дію. Для прикладу, на своєму сайті Advertalist розмістив наступні варіанти: "не купуй сувеніри з екзотичних тварин", "не розмовляй з тим, хто зараз за кермом", "не пали під час вагітності чи поруч з вагітною", "не лайкай безглуздо, а стань волонтером", "пристібайся в машині", "пересядь з машини на велосипед", "для того, щоб дізнатись більше про рак легенів, продовжуй палити".
Термін подачі робіт: з 1 червня до 31 липня 2018 р. включно
Гонорар для переможця: 10 000 грн.
Формат постеру: будь-який, закрема, це може бути графіка, ілюстрація, фото, комбінація форматів чи, навіть, просто текст.
Мова: українська (якщо копілайн легко перекладатиметься на англійську мову – це буде додатковою перевагою).
Ідея: можна використовувати метафори, йти від протилежного і застосовувати всілякі прийоми, які прийдуть в ваші креативні думки та краще відійти від стандартних образів протягнутих рук, сердець, пісочних годинників, краплин та гемаконів і подивитись на проблему донорства крові в Україні ширше та під іншим кутом.
Прикладом одночасно ефективного та лаконічного формату можна вважати перефразування класики “got milk” на “got blood”.
Роботи слід подавати за наступним посиланням - https://advertalist.com/ru/contests/191 після реєстрації на платформі Advertalist.
Чекаємо на всіх небайдужих до майбутнього українців та донорства крові в нашій країні!