29 жовтня 2021 року, 12:50
Що має на меті конкурс і всеукраїнська виставка?
Уже 3-й рік поспіль ДонорUA об’єднує мистецтво й донорство заради порятунку життя. Команда отримала 78 робіт із різних куточків світу: Бразилії, Нової Зеландії, США, Грузії, України, Китаю, Росії тощо. Автори зобразили донорство у своїх анімаціях, малюнках, фотографіях і навіть вишивках, а оцінювали отримані матеріали Катерина Лихач, Надія Ткаченко, Надія Кушнір, Аліна Головльова. У 2021 році переможниця Ірина Руснак отримала 10 000 грн і підписку на Projector, а її анімація стала символом донорства.
«Ми вирішили провести цей конкурс, щоби привернути ще більше уваги до нестачі донорської крові та компонентів крові та показати, що про це можна говорити естетично. Це – про життя, адже одна донація може врятувати до трьох пацієнтів. Для нас малювали як досвічені митці, так і аматори, як діти, так і люди літнього віку. Кожен показав своє бачення порятунку людей через здавання крові та довів, що бути донором є не страшно, а корисно та життєво необхідно», – сказали представники ДонорUA.
Команда прийняла рішення організувати всеукраїнське турне. Раніше найкращі роботи III Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project були представлені у Києві, Львові, Івано-Франківську, Рівному, Луцьку, а тепер жителі Тернополя змогли завітати на виставку та ще й отримати круті подарунки.
Що було незвично у виставці цього разу?
З 15 жовтня по 21 жовтня до ТРЦ «Подоляни» охочі могли завітати, щоби насолодитися найкращими роботами конкурсу-фестивалю, присвяченого донорству крові та компонентів крові. Завдяки розміщенню у великому торговому центрі, сотні людей могли ознайомитися з темою та заглибитися в питання.
Команда ДонорUA завжди прагне віддячити активним за їхню діяльність. Цього разу також підготували приємні сюрпризи для відвідувачів. Усі, хто відвідали виставку, поширили світлини та зареєструвалися на сайті ДонорUA, могли взяти участь у розіграші низки подарунків. ТРЦ «Подоляни» та Льодовий центр «Ескімос» розіграв три сеанси на ковзанці, а бренд Gelius підготував для відвідувачів розумну пляшку для води, настільну лампу з безпровідною зарядкою та зволожувач повітря.
Неординарне візуальне оформлення привернуло увагу, а сюрпризи та подарунки змотивували до дій. Наразі на сайті зареєстровано понад 40 000 користувачів, що здають кров і компоненти крові, користуються бонусною програмою, цікавляться тим, як покращити стан справ і закликають до дій своє оточення. Про донорство необхідно говорити, а завдяки виставці робіт це можна робити гарно!
Який подальший рух виставки Україною?
Виставка постійно мандрує Україною та заїжджає у нові міста. Вона має на меті охопити якнайбільше областей і представити донорство по-новому. Найкращі роботи III Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project уже пройшли великий шлях, але на цьому команда не зупиняється. Її ще переглянуть жителі Ужгорода, Чернівців, Хмельницького, Вінниці, Житомира, Черкас і т.д. Подібна акція приносить результати у кожному місці. Дія краще за бездію, а ще результативніше, коли над цим працює велика та натхненна команда, що має благі наміри. Відвідати виставку, зареєструватися на сайті, узяти участь у розіграшах подарунків, визначити аналіз групи крові, послухати промови представників про стан донорства – усе так чи інакше змінить ваше життя. Можливо, і ви захочете доєднатися до величезної сім'ї донорів. Разом – до великих цілей!
Довідка
ТРЦ «Подоляни» – один з найбільших регіональних комплексів Західної України. Торгова галерея представлена магазинами Сільпо, Фокстрот, Ельдорадо, Intersport, LC Waikiki, Colin’s, Reserved, Cropp, Sinsay, A Tan, Oodji, Goldi, Eva, Watsons, Samsung, ALLO, MOYO, Brocard, ССС та багато інших.
ГК «Нові продукти» – один із найбільших виробників напоїв та закусок в Україні. Компанія працює понад 18 років і внесена до Реєстру найбільших платників податків у країні. Сьогодні група компаній експортує свою продукцію в 19 країн, зокрема Китай, Німеччину, Італію, Чехію, Іспанію, Ізраїль, Уганду, Вірменію, Угорщину, Азербайджан, Грузію та інші. У компанії працює близько 1500 людей. Щодня New Products Group обслуговує понад 25 000 покупців та 106 000 активних торгових точок по всьому світу, випускає 220 асортиментних товарів під 17 брендами.
Gelius – це український бренд, який розробляє та виробляє аксесуари для мобільних телефонів і smart-гаджетів. Команда прагне, щоби все більше людей мало можливість насолодитися якісними гаджетами, музикою, швидкістю, зручністю, захистом. До продукції входить повна лінійка товарів аксесуарів для мобільних телефонів, зокрема Bluetooth-динаміки, бездротові навушники, smart-годинники, автомобільні та мережеві зарядні пристрої, додаткові батареї, USB-кабелі, автомобільні утримувачі, захисне скло тощо. Цей бренд комбінує дизайн, надійність, високу продуктивність, драйв, швидкість, інновації та практичність.