29 жовтня 2021 року, 13:53
Одна донація може врятувати до трьох життів. А що, якщо зібрати в одному місці сімдесят людей? Які результати принесуть постійні події зі збору крові? Команда ДонорUA давно співпрацює з Американською торговельною палатою в Україні та компанією-членом Sayenko Kharenko. Детальніше у статті зможете прочитати про нашу діяльність.
Чому виникла ідея співпраці?
Американська торговельна палата в Україні, компанія-член Sayenko Kharenko та ДонорUA запросили киян на донорську акцію до Гелловіна. Ініціатива мала на меті зібрати кров і компоненти крові перед святами, адже тоді спостерігають найбільший дефіцит. Вона необхідна онкохворим, вагітним, потерпілим в аваріях, пацієнтам під час операцій і т.д.
«Американська торговельна палата в Україні спільно з компанією-членом Sayenko Kharenko вже кілька років поспіль організовує ініціативу донорства крові. Ми раді долучатися до популяризації руху в Україні разом із ДонорUA та бачимо позитивний відгук у наших компаній-членів Палати. Це особливо важливо у такі безпрецедентні часи, у які ми живемо зараз. Із часів початку пандемії COVID-19 говорять про відчутний дефіцит донорської крові. Усю зібрану сьогодні кров буде передано до Київських міських лікарень. Обов’язково долучайтеся до нас наступного разу, запрошуйте своїх друзів і рідних», – сказали представники Американської торговельної палати в Україні.
Цей Корпоративний день донора був приурочений до свят, що надзвичайно змотивувало людей. Охочі могли поділитися кров’ю, урятувати людей і зробити цей в затишній атмосфері. Приємні емоції, гарні почуття, знайомі люди поруч – усе надихало до активних дій.
Які результати принесла подія задля розвитку донорського руху?
Ініціатива відбулася 27 жовтня традиційно у Klitschko Expo. На подію завітало понад 70 охочих допомогти, але лише 40 з них через обставини були допущені до процедури. Попри це, вдалося зібрати майже 18 л крові, що значно покращило запаси перед святами та вихідними. На донорів чекав експрес-тест від «Діла», визначення групи крові, її аналіз і донації для пацієнтів. У затишній атмосфері куштували особливі смаколики зі святковою символікою, слухали легку музику, мали привід одягнути костюм на роботу й осягнути тепле відчуття, що виникає після порятунку до 3 людей.
Усі реєструвалися на сайті, обговорювали подальші плани, цікавилися бонусною програмою та діяльністю ДонорUA. Приємно те, що кожна подібна ініціатива приносить свої результати: порятунок життів і залучення нових людей до донорської сім’ї. Щодня на сайт реєструється майже 100 людей, а за кожним стоять три врятованих життя.
Якої думки про подію представники команди ДонорUA?
Проведення подібних акцій потребує значних зусиль. Перемовини з центрами крові, домовлення щодо смаколиків, музики, оформлення залу, поширення інформації на всіх просторах і заклик до донорів завітати на подію – усе потребує величезної праці. Проте, забуваються всі труднощі, як тільки бачиш, що до зали завітало 70 охочих рятувати.
«Ми працюємо в цьому руслі вже не перший рік. До нас постійно доєднуються нові люди, які приходять не тільки самі, а ще й кличуть знайомих, друзів, близьких. Це – мотивує, адже ми знаємо, заради чого команда ДонорUA все робить», – сказали представники ДонорUA.
На крок ближче до донації, ще одне врятоване життя — і наша країна наблизиться до позначки в 2 млн регулярних донорів.
Довідка
Американська торговельна палата в Україні – одна з найактивніших та найвпливовіших громадських неприбуткових організацій, що об'єднує найбільші компанії з понад 50 країн світу, які працюють в Україні. Компанія виступає голосом великих вкладників, а також працює над залученням нових інвесторів на ринок. Палата прагне бути Партнером Вибору та позитивним чинником змін у бізнес-середовищі в інтересах нашої держави.
ГК «Нові продукти» – один із найбільших виробників напоїв та закусок в Україні. Компанія працює понад 18 років і внесена до Реєстру найбільших платників податків у країні. Сьогодні група компаній експортує свою продукцію в 19 країн, зокрема Китай, Німеччину, Італію, Чехію, Іспанію, Ізраїль, Уганду, Вірменію, Угорщину, Азербайджан, Грузію та інші. У компанії працює близько 1500 людей. Щодня New Products Group обслуговує понад 25 000 покупців та 106 000 активних торгових точок по всьому світу, випускає 220 асортиментних товарів під 17 брендами.