Проєкт «Мистецтво донорства» завітав до Харкова та активізував нових донорів

Проєкт «Мистецтво донорства» завітав до Харкова та активізував нових донорів

29 жовтня у «Накипіло» десятки людей завітали, щоби поділитися з пацієнтами кров'ю

29 жовтня 2021 року, 19:06

Команда ДонорUA із кожним днем залучає все більше та більше людей до розвитку донорського руху в Україні. Із кожною подією на сайті реєструються все нові охочі рятувати життя. Крок – за кроком, крапля – за краплею, але ми впевнено йдемо до залучення 2 млн донорів. Що було незвичного в акції «Мистецтво донорства» в Харкові? Читайте детальну інформацію у нашій статті.

alt text

Де вже побувала подія та куди помандрує далі?

«Мистецтво донорства» — проєкт ДонорUA, де донори можуть здати кров, милуючися культурою. Ініціатива дозволяє слухати музику, насолоджуватися картинами та рятувати життя людей. Подія тільки зароджується на теренах нашої держави, але вже вражає результатами. Попередньо її провели в Лубнах і Житомирі, а Івано-Франківськ став містом, якому вдалося переплести дві події в єдине ціле – проєкт «Мистецтво донорства» та виставку найкращих робіт III Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project. У Дніпрі ініціатива поєднала мистецтво, донорство й історію!

Команда ДонорUA готує у кожному місті незвичну подачу, тому тепер жителі Харкова змогли відвідати цю славнозвісну подію й отримати емоції від крутої програми! Постійно нові співпраці, що приносять новий і крутий результат, привертають увагу та викликають інтерес.

Уже прокладаємо маршрути в нові міста й області. Прагнемо охопити всю Україну та показати, що донорство може бути корисним і безпечним.

alt text

Яку програму підготувала команда?

29 жовтня у «Накипіло» десятки людей завітали, щоби поділитися з пацієнтами кров'ю. Команда ДонорUA у співпраці з партнерами підготувала насичену програму, завдяки якій привернула увагу не тільки увагу регулярних донорів, а я нових. Люди прийшли як по одинці, так і сім’ями чи компаніями. Усі вони мали на меті допомогти тим, хто потребує допомоги, та повести час у компанії натхненних людей.

На події донори здавали кров під музичний супровід гітариста Богдана Бородіна та вокалісток з вокальної студія BRAVO. Кожен отримав солодощі від Харківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України та пляшку артезіанської води від «Природне Джерело». Михайло Голинський провів вікторину, а професійні художниці Тетяна Никитенко й Олена Костенко увіковічили акцію у шаржах. Також усі відвідувачі могли насолодитися відеовиставкою найкращих робіт III Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project, яку показували на екрані. Ще всі, хто зареєструвався на сайті, міг взяти участь у розіграші гаджетів від бренду Gelius, а саме: смарт-пляшки, лампи з безпровідною зарядкою та портативного зволожувача повітря.

Донори обговорювали події, ділилися враженнями, робили світлині на фоні тематичної фотозони, а також разом планували наступні донації.

alt text

Як це – провести ініціативу з залучення донорів?

Команда ДонорUA неймовірно вдячна всім, хто долучився до організації ініціативи в Харкові. Осягнути нові простори вперше потребує доволі багато часу та зусиль. Подія пройшла за партнерства Харківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України, «Природного Джерела», бренду Gelius, вокальної студія BRAVO, «Накипіло» та інших.

«Наша мета – винести донорство за межі лікарняних стін і допомогти людям подолати страх перед білими халатами. Поєднання донорства з мистецтвом допомогає закріпити в суспільній свідомості, те, що донорство – це про життя», – сказали представники ДонорUA.

Ми покладаємо на цю ініціативу багато зусиль, адже бачимо неймовірні результати. Слідкуйте за анонсами, адже, можливо, саме ваше місто стане наступним. Разом – до великих цілей!

alt text

Довідка

Gelius – це український бренд, який розробляє та виробляє аксесуари для мобільних телефонів і smart-гаджетів. Команда прагне, щоби все більше людей мало можливість насолодитися якісними гаджетами, музикою, швидкістю, зручністю, захистом. До продукції входить повна лінійка товарів аксесуарів для мобільних телефонів, зокрема Bluetooth-динаміки, бездротові навушники, smart-годинники, автомобільні та мережеві зарядні пристрої, додаткові батареї, USB-кабелі, автомобільні утримувачі, захисне скло тощо. Цей бренд комбінує дизайн, надійність, високу продуктивність, драйв, швидкість, інновації та практичність.

ГК «Нові продукти» – один із найбільших виробників напоїв та закусок в Україні. Компанія працює понад 18 років і внесена до Реєстру найбільших платників податків у країні. Сьогодні група компаній експортує свою продукцію в 19 країн, зокрема Китай, Німеччину, Італію, Чехію, Іспанію, Ізраїль, Уганду, Вірменію, Угорщину, Азербайджан, Грузію та інші. У компанії працює близько 1500 людей. Щодня New Products Group обслуговує понад 25 000 покупців та 106 000 активних торгових точок по всьому світу, випускає 220 асортиментних товарів під 17 брендами.

Накипело — це команда захоплених людей, яка збирає, обробляє та розповсюджує інформацію у різних форматах (відео, фото, текст, звук), а також організовує та проводить прес-заходи на майданчику прес-центру.

Вокальна студія BRAVO проводить повноцінні уроки естрадного та академічного співу, проводить навчання на акустичній гітарі, фортепіано та синтезаторі, електрогітарі, ударних, викладає сценічне мистецтво, сольфеджіо, музичну літературу.

Харківська обласна організація Товариства Червоного Хреста України – це добровільна, гуманітарна організація, яка допомагає державі у наданні гуманітарної допомоги під час збройних конфліктів та в мирний час, бере участь у наданні міжнародної допомоги у разі катастроф і надзвичайних ситуацій, забезпечує допомогу найменш соціально захищеним верствам населення.

Поділитися: twitter-x pocket

Підпишись на нашу розсилку, щоб бути в курсі всіх новин та активностей:

Хочеш бути в курсі всіх подій?

В каналі ми публікуємо цікаві факти, дописи, анонси, що пов'язані з донорством крові, сучасними трендами в медицині та використанню інформаційних технологій.