19 грудня 2021 року, 22:17
Проєкт створений на волонтерських засадах. Ініціатори – засновники Improve Product. Проєкт також збирає благодійні внески для ДонорUA.
Продакт-менеджери сьогодні безумовно є одними з найбільш затребуваних та трендових спеціалістів в українському IT. Але вимоги та очікування від продакт-менеджерів відрізняються від компанії до компанії, від продукту до продукту.
Місія дослідження – зробити роль продакт-менеджера більш прозорою та зрозумілою для всіх учасників продуктового ринку України.
Всередині дослідження є вся інформація про:
- зарплати
- досвід
- навички
- челенджі
- віддалену роботу
- навчання
- корпоративну культуру IT компаній
- процеси найму та розвитку продакт-менеджерів у 10-ти українських IT-компаніях
Ринок у дослідженні проаналізовано з двох перспектив: зі сторони продакт-менеджерів та зі сторони самих компаній.
Відповідно, дослідження складається з двох частин:
Частина 1. Якими сьогодні є українські IT продакт-менеджери?
Ця частина дослідження детально розкриває портрет продакт-менеджера в Україні: обов’язки, виклики, навички, зарплати, формати розвитку тощо. Засновано на результатах опитування 388 продакт-менеджерів зі 180+ IT компаній.
Частина 2. Яких саме продакт-менеджерів шукають деякі з топових українських IT компаній?
Ця частина дослідження описує специфіку ролі, цілі, процес найму / онбордингу / розвитку та культуру у конкретних компаніях на ринку. Ця частина дослідження описує специфіку ролі, цілі, процес найму / онбордингу / розвитку та культуру у конкретних компаніях на ринку.
У цифрах
- 5.5 місяців підготовки
- 388 опитаних продакт-менеджерів
- 20+ інтерв'ю з фаундерами та/або топ-менеджерами IT-компаній
- 216 сторінок звіту з дослідження
- За 2.5 дні зібрано 25 тисяч гривень від 313 донатерів на користь Donor.ua (із запланованих 100 тисяч гривень)
- 400+ репостів у Фейсбук
Інсайти
- 40% опитаних продакт-менеджерів працювали на позиції продакта лише в 1 компанії
- Якщо ви отримуєте $2000 або менше, то ваша заробітна плата нижча, ніж у 80% опитаних продакт-менеджерів (серед тих, кто вказав рівень своєї заробітної плати)
- Якщо ви отримуєте понадо $5000, то ваша заробітна плата вища, ніж у 84% опитаних продакт-менеджерів (серед тих, кто вказав рівень своєї заробітної плати)
- Третина опитаних продакт-менеджерів не готові повертатись в офіс після завершення пандемії
- 68% опитаних продакт-менеджерів мали досвід професійного вигорання
- 34% опитаних продактів відзначили, що їхні компанії не роблять нічого для запобігання професійному вигоранню співробітників. Ще 40% опитаних не знають, чи їхні компанії не роблять нічого для запобігання професійному вигоранню співробітників
- 63% опитаних хотіли б періодично або постійно працювати віддалено
- 59% респондентів хочуть знайти собі ментора з продакт-менеджменту та інші
Приклади сторінок дослідження
Команда
Олексій Єленевич (Co-Founder & CMO/CPO at JavaRush/CodeGym, Co-Founder at Improve Product), Наталія Єленевич (підприємець, ex-Product Manager, автор дослідження ринку продакт-менеджерів 2019 року, Co-Founder at Improve Product) та команда з 19-ти волонтерів.