Все про IT продакт-менеджерів України у дослідженні 2021

Все про IT продакт-менеджерів України у дослідженні 2021

Це наймасштабніше та найглибше дослідження ринку IT продакт-менеджерів України.

19 грудня 2021 року, 22:17

Проєкт створений на волонтерських засадах. Ініціатори – засновники Improve Product. Проєкт також збирає благодійні внески для ДонорUA.

alt text

Продакт-менеджери сьогодні безумовно є одними з найбільш затребуваних та трендових спеціалістів в українському IT. Але вимоги та очікування від продакт-менеджерів відрізняються від компанії до компанії, від продукту до продукту.

Місія дослідження – зробити роль продакт-менеджера більш прозорою та зрозумілою для всіх учасників продуктового ринку України.

Всередині дослідження є вся інформація про:

  • зарплати
  • досвід
  • навички
  • челенджі
  • віддалену роботу
  • навчання
  • корпоративну культуру IT компаній
  • процеси найму та розвитку продакт-менеджерів у 10-ти українських IT-компаніях

alt text

Ринок у дослідженні проаналізовано з двох перспектив: зі сторони продакт-менеджерів та зі сторони самих компаній.

Відповідно, дослідження складається з двох частин:

Частина 1. Якими сьогодні є українські IT продакт-менеджери?

Ця частина дослідження детально розкриває портрет продакт-менеджера в Україні: обов’язки, виклики, навички, зарплати, формати розвитку тощо. Засновано на результатах опитування 388 продакт-менеджерів зі 180+ IT компаній.

Частина 2. Яких саме продакт-менеджерів шукають деякі з топових українських IT компаній?

Ця частина дослідження описує специфіку ролі, цілі, процес найму / онбордингу / розвитку та культуру у конкретних компаніях на ринку. Ця частина дослідження описує специфіку ролі, цілі, процес найму / онбордингу / розвитку та культуру у конкретних компаніях на ринку.

У цифрах

  • 5.5 місяців підготовки
  • 388 опитаних продакт-менеджерів
  • 20+ інтерв'ю з фаундерами та/або топ-менеджерами IT-компаній
  • 216 сторінок звіту з дослідження
  • За 2.5 дні зібрано 25 тисяч гривень від 313 донатерів на користь Donor.ua (із запланованих 100 тисяч гривень)
  • 400+ репостів у Фейсбук

Інсайти

  • 40% опитаних продакт-менеджерів працювали на позиції продакта лише в 1 компанії
  • Якщо ви отримуєте $2000 або менше, то ваша заробітна плата нижча, ніж у 80% опитаних продакт-менеджерів (серед тих, кто вказав рівень своєї заробітної плати)
  • Якщо ви отримуєте понадо $5000, то ваша заробітна плата вища, ніж у 84% опитаних продакт-менеджерів (серед тих, кто вказав рівень своєї заробітної плати)
  • Третина опитаних продакт-менеджерів не готові повертатись в офіс після завершення пандемії
  • 68% опитаних продакт-менеджерів мали досвід професійного вигорання
  • 34% опитаних продактів відзначили, що їхні компанії не роблять нічого для запобігання професійному вигоранню співробітників. Ще 40% опитаних не знають, чи їхні компанії не роблять нічого для запобігання професійному вигоранню співробітників
  • 63% опитаних хотіли б періодично або постійно працювати віддалено
  • 59% респондентів хочуть знайти собі ментора з продакт-менеджменту та інші

Приклади сторінок дослідження

alt text

alt text

alt text

Команда

Олексій Єленевич (Co-Founder & CMO/CPO at JavaRush/CodeGym, Co-Founder at Improve Product), Наталія Єленевич (підприємець, ex-Product Manager, автор дослідження ринку продакт-менеджерів 2019 року, Co-Founder at Improve Product) та команда з 19-ти волонтерів.

alt text

Посилання на дослідження

Поділитися: twitter-x pocket

Підпишись на нашу розсилку, щоб бути в курсі всіх новин та активностей:

Хочеш бути в курсі всіх подій?

В каналі ми публікуємо цікаві факти, дописи, анонси, що пов'язані з донорством крові, сучасними трендами в медицині та використанню інформаційних технологій.