11 травня 2023 року, 16:40
«ДонорUA» разом із дослідницькою агенцією DigData, за підтримки Міністерства охорони здоровʼя та CДУ «Український центр трансплант-координації», запускає нову хвилю опитування, присвяченого культурі донорства в Україні — за вашої участі визначимо впливи повномасштабного вторгнення росії на ставлення українців до донорства і зсуви у структурі їхніх драйверів та бар’єрів.
«Це буде друга хвиля комплексного дослідження, яка має на меті визначення змін у системі крові: нам важливо розуміти зміни на шляху донора від ідеї здати кров і до здійснення самої донації. Додаткова цінність опитування полягає у можливості виявити комунікаційні і логістичні бар’єри до донорства, що містяться у самій системі крові, та непрямо оцінити якість супроводу потенційних і актуальних донорів», — наголосила засновниця «ДонорUA» та Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України» Ірина Славінська.
У 2021 році команда «ДонорUA» у партнерстві з DigData провела перше комплексне опитування, завдяки якому вдалося дізнатися, що мотивує людей долучатися до донорства і залишатися донорами, а що може утримувати їх від цього. Однак після 24 лютого 2022 року все змінилося: потреба у донорській крові зросла, центри крові у ряді міст зупинили свою діяльність, а в інших містах люди почали активніше здавати кров, бажаючи допомогти військовим та пораненим цивільним.
«Ми хочемо зафіксувати та детально проаналізувати зміни у настановленнях щодо донорства, аби краще розуміти, як система залучення людей може відповісти на виклики війни, як ефективно розвивати донорський рух під час воєнного стану й після перемоги та як рятувати якомога більше людей уже сьогодні», — додала Ірина Славінська.
Закликаємо всіх небайдужих, безвідносно досвіду донорства, пройти невелике опитування. Якщо ви досягли повноліття і мешкаєте в Україні, переходьте за посиланням. Саме ваша думка допоможе глибше зрозуміти мотивацію і запити людей, полегшити шлях до донорства і врятувати більше життів.
Довідково:
DigData — дослідницька агенція, яка вивчає потреби, уподобання і звички різних верств населення. Вже протягом 6 років команда DigData відслідковує зміни в житті українців, опитуючи громадян з найрізноманітніших питань. Організація дотримується міжнародного кодексу ICC/ESOMAR із практики проведення маркетингових і соціальних досліджень.