14 червня 2023 року, 10:00
Щороку понад 200 000 людей в Україні потребують донорської крові, а в умовах повномасштабної війни, яку веде росія проти України з 24 лютого 2022 року, потреба в донації залишається стабільно високою. Адже щоденно до лікарень прибувають поранені військові та цивільні, які постраждали від воєнних дій.
У 2020 році в компанії МХП був започаткований донорський рух. Протягом всього цього періоду працівники компанії здавали кров 1733 рази, що конвертується в 5199 врятованих життів. Але щоб залучити ще більше працівників та сприяти формуванню культури донорства серед колективу, компанія МХП підписала меморандум про партнерство з громадською організацією ДонорUA. Згідно з угодою, МХП використовуватиме платформу DonorUA for Teams, розроблену організацією, для автоматизації процесу залучення нових донорів крові та постійної й системної комунікації з ними.
«Корпоративна соціальна відповідальність МХП формується навколо спільного досвіду, цілей, цінностей та відчуття належності до чогось значущого. По всій компанії вже не перший рік організовуємо дні, коли наші працівники на роботі можуть здати кров. Але щоб зробити цей процес більш системним, залучити до руху нових донорів, вести постійну комунікацію з ними, розпочинаємо співпрацю з ДонорUA та отримуємо надійного партнера із досвідом транспортування крові до прифронтових лікарень з метою своєчасного порятунку життя: як військових, так і мирного населення», — розповідає Павло Мороз, директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП.
Один із ключових проєктів, який планується реалізувати у співпраці — це зробити процес донації системним по всій компанії та об'єднати співробітників навколо спільної ідеї порятунку життів як військових, так і цивільних. Також у межах партнерства, відбудеться лекція про те, як підготуватися до кроводачі та відновитися після, наскільки цей процес безпечний та які існують міфи про донорство крові.
З 2015 року ДонорUA формують культуру донорства в корпораціях — до проведення корпоративних днів донора уже долучилися понад 100 компаній, працівники яких здають кров на регулярній основі раз або двічі на рік.
«Донорство крові — це те, що зараз об'єднує тисячі українців. І підтвердженням цього є те, що вже майже 128 тисяч донорів зареєстровані на платформі ДонорUA. Водночас країні потрібно ще більше активних донорів, тож ми запрошуємо всіх охочих до донації», — розповідає Ірина Славінська, співзасновниця ДонорUA.
Забезпечення країни донорською кров'ю та її компонентами має велике значення для національної безпеки та обороноздатності, особливо в період війни. У такі часи виникають нові виклики, коли кров є життєво необхідною для порятунку поранених захисників та лікування цивільних пацієнтів. Тому громадяни України можуть долучитися до донорського тилу та сприяти формуванню надійного та якісного запасу крові в країні.
ДонорUA — єдина професійна система рекрутингу та навігації донорів крові. Підтримує роботу 22 центрів крові, співпрацює з Міністерством охорони здоровʼя, СДУ «Український центр трансплант-координації», ВООЗ, Міжнародним комітетом Червоного Хреста та Global Blood Fund.
МХП — міжнародна компанія, що працює у галузях харчової, аграрної та технологічної промисловості з найбільшою часткою ринку готових до приготування та готових до вживання продуктів і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів («Наша Ряба»).