48 працівників ПрАТ «МХП» здали кров разом із ДонорUA

48 працівників ПрАТ «МХП» здали кров разом із ДонорUA

ДонорUA запустив новий формат для планування командних донацій — DonorUA for Teams

22 червня 2023 року, 21:56

Майже 22 літри крові — стільки вдалося зібрати команді ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» (ПрАТ «МХП») під час корпоративного Дня донора 21 червня. Це майже 150 врятованих життів. Кров здали 48 співробітників. У компанії є й досвідчені донори і ті, хто вчора здав кров уперше.

Анастасія Білякова-Бєльська, бренд PR-менеджер:
«Мій тато — почесний донор України, тож не хочеться відставати у цьому. З власного досвіду знаю, що кров не тільки може рятувати, але й щомиті рятує чиєсь життя. Я з 2014-го допомагаю військовим і кров – це для мене ще один варіант, як можу бути корисною. І дуже зручно, що є можливість здавати кров саме в офісі, в “безпечному місці”».

Юлія Голіченко, Старший фахівець з графіки та дизайну:
«Я здавала кров вперше. Завжди мріяла стати донором, але раніше не наважувалась. Мене дуже надихнули мої колеги, які вже донатили кров неодноразово — пишаюсь ними. Вважаю, що це дуже важлива справа, а особливо зараз, тому й вирішила долучитись. Хочу бути корисною, адже це найменше, що я можу зробити. Вірю, що моя кров допоможе і можливо врятує комусь життя. Дуже чудова ініціатива і я радію, що теж маю до цього відношення».

Максим Гузєв, менеджер з розвитку проєктів, амбасадор донорського руху МХП:
«Згубною є бездіяльність та безініціативність людей. Тож якщо ти маєш змогу на щось вплинути чи чомусь посприяти — треба робити це без жодних сумнівів. Крові наразі потребує величезна кількість людей — це і військові, і мирне населення. І якщо ми можемо уникнути її дефіциту, шляхом добровільних донацій — не бачу перешкод, щоб не долучитися до донорського руху. Все має свій сенс, а донація крові ще й рятує життя. Донорство для мене — це про доброчинні наміри та єдність!».

«Ми організовуємо донорські дні для співробітників нашої компанії з 2020 року. І за ці три роки здавали кров понад 1700 разів, що потенційно може врятувати понад 5000 життів. Корпоративні донації МХП — важливий проєкт у межах корпоративної соціальної відповідальності компанії, що сприяє формуванню культури донорства серед колективу та прагненню спільно творити добрі справи. Але щоб залучити ще більше донорів — цьогоріч стали партнерами з ДонорUA та будемо організовувати командні донації через ДонорUA For Teams. Це спеціальна платформа, де учасники можуть об’єднуватися у спільноти й зручно планувати спільні донації, змагатися всередині команди чи з командами інших компаній, хто активніше здає кров. Віримо, що цей інструмент зробить наші корпоративні дні донора ще цікавішими для співробітників, а колеги відчують командний дух і ще активніше братимуть участь в донаціях: як під час корпоративних днів донора, так і самі в позаробочий час», — розповідає Діна Лисакова, менеджерка з корпоративної соціальної відповідальності, амбасадорка донорського руху ПрАТ «МХП».

Від заснування ДонорUA розвиток корпоративного донорства був одним з найважливіших напрямків роботи організації. Саме тому виник проєкт DonorUA for Teams, покликаний автоматизувати командні донації, а разом з тим — зацікавити працівників компаній долучатися до корпоративного донорства у форматі змагання або гри.

«Коли компанія в межах своєї програми корпоративної соціальної відповідальності говорить про донорство крові і залучає до нього співробітників, для нас це показник, що система донорства крові в Україні розвивається, і донорство стає однією з хороших звичок українців та українок. Ми вдячні ПрАТ «МХП» за приклад для інших великих бізнесів і за довіру до нас в організації корпоративного дня донора. Корпоративні донації — це дуже зручний інструмент: для співробітників це додаткова можливість провести час разом, зробивши корисну справу. А ми від ДонорUA беремо на себе всі деталі організації процесу в офісі: домовляємося з виїзною бригадою, надаємо освітні матеріали й проводимо ознайомчу лекцію про те, як відповідально підготуватися до донації та супроводжуємо всю подію», — підкреслює Ірина Славінська, співзасновниця та СЕО ДонорUA.

ДонорUA запустив новий формат для планування командних донацій — DonorUA for Teams. Це про згуртованість, причетність і азарт. Активні донори зможуть знайти однодумців просто на сайті, вже сформовані спільноти — додатковий об’єднавчий фактор для корисного дозвілля. Створювати спільноти в межах платформи можуть як корпорації, так і будь-які команди, що бажають відстежувати особисту та спільну аналітику.

Фото з події — у нашому Facebook.

Зараз кров потрібна щодня, і громадяни України, старші від 18 років, вагою понад 50 кг без хронічних та онкологічних захворювань, можуть стати донорами. Як це зробити?

  • самостійно зареєструйтеся на платформі;
  • організуйте у своєму колективі корпоративний день донора, як це зробили в ПрАТ «МХП», а ми допоможемо.

Приєднуйтеся до донорського руху разом з ДонорUA!

Довідково:

ПрАТ «МХП» — найбільший виробник та експортер курятини в Україні. Компанія спеціалізується на виробництві курятини та вирощуванні зернових, а також веде іншу аграрну діяльність (виробництво м'ясо-ковбасних виробів і м'ясних виробів, готових до вживання). Дочірні підприємства МХП працюють у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ, країнах Балканського півострову та інших країнах ЄС. Станом на 2021 рік компанія МХП посідає на 8 місці у переліку Forbes 100 найбільших приватних компаній України.

ДонорUA — єдина професійна система рекрутингу та координації донорів крові. Підтримує роботу 22 центрів крові, співпрацює з МОЗ, УЦТК, ВООЗ, Міжнародним комітетом Червоного Хреста та Global Blood Fund. На сьогодні база ДонорUA налічує понад 120 000 донорів. Більше 7 000 пацієнтів адресно отримали допомогу завдяки платформі, а на пошук донора для конкретного пацієнта витрачається не більше 20 хвилин.

Поділитися: twitter-x pocket

Підпишись на нашу розсилку, щоб бути в курсі всіх новин та активностей:

Хочеш бути в курсі всіх подій?

В каналі ми публікуємо цікаві факти, дописи, анонси, що пов'язані з донорством крові, сучасними трендами в медицині та використанню інформаційних технологій.