14 липня 2023 року, 13:25
Місяць тому, 14 червня, у Всесвітній день донора, ми розпочали кампанію #Розквітай за підтримки Міністерства охорони здоров'я України, Українського центру трансплант-координації та за участі Національної служби здоров'я України, а також амбасадорки кампанії співачки KOLA. До урочистостей разом з Києвом долучилися 12 міст: відсвяткували донацією на честь Всесвітнього дня донора; а в 6 містах – Дніпрі, Черкасах, Миколаєві, Тернополі, Вінниці та Кропивницькому – команди центрів крові разом з волонтерами ДонорUA висадили гортензії – символ кампанії #Розквітай. За місяць від початку кампанії на платформі ДонорUA вже зареєструвалися понад 3000 нових донорів, з них понад 900 вже встигли поділитися кров’ю.
З 14 червня на 2 поверсі одного з найбільших київських ТРЦ – Gulliver – триває фотопроєкт #Побач з 12 історіями донорів. За цей час понад 150 000 відвідувачів ТРЦ зазирнули в очі донорам. Встигніть і ви відвідати фотовиставку, й дізнайтеся, хто зображений на 13-му портреті. Адже скоро вона поїде у тур іншими містами України, щоб надихнути іще більше людей долучатися до донорства і, розквітаючи, піклуватися про себе та про інших. Герої проєкту #Побач надихнули вже 8 донорів поділитися своїми історіями. Їх усі ви можете знайти на сайті.
Разом з нашими партнерами – брендом W8less — ми запустили унікальну колекцію одягу, присвячену кампанії. Прибуток з продажу колекції йде на розвиток донорського руху в Україні, тож ви можете підтримати нашу діяльність, доповнивши свій образ новою футболкою чи сукнею і приєднатися до понад 100 стильних доброчинців, які вже придбали собі мерч кампанії.
Кампанія #Розквітай популяризує донорство, розповідаючи про його користь і естетику. Триватиме вона до наступного Всесвітнього дня донора, себто до 14 червня 2024 року. У межах #Розквітай передбачено такі активності:
- фотопроєкт «Побач» — портрети та історії донорів крові;
- серія акцій «Заквітчуй» — висадка гортензій, символу кампанії;
- просвітницька програма «Знай» — лекції, ефіри та інтерв’ю з експертами та блогерами;
- «Скуштуй»: розробка меню для донорів крові;
- вечірка «Неофіт-паті» для тих, хто здає кров уперше;
- ексклюзивний мерч кампанії від бренду W8less;
- участь артистів-амбасадорів, зокрема співачки KOLA.
Як долучитися до кампанії:
- стежити за новинами та анонсами подій на сайті ДонорUA та сторінці #Розквітай;
- зареєструватися у донорській базі та стати частиною спільноти;
- придбати мерч від W8less — усі кошти йдуть на розвиток донорського руху в Україні;
- розповісти свою історію донорського шляху;
- стати волонтером ДонорUA та брати участь в організації подій;
- підтримати ДонорUA фінансово будь-яким зручним способом.
Дякуємо всім, хто допомагає рятувати життя та розквітає з ДонорUA!