13 червня 2024 року, 11:15
За рік реалізації кампанії #Розквітай у системі ДонорUA зареєструвалися понад 40 000 нових донорів крові. Команда провела 35 подій, учасники яких разом врятували до 3000 пацієнтів, які потребують переливання крові. Кампанія охопила 10 міст: Київ, Дніпро, Тернопіль, Вінницю, Кропивницький, Білу Церкву, Житомир, Миколаїв, Львів та Рівне.
«Турбота про себе — не найпопулярніша тема під час повномасштабної війни. Її важливість люди зазвичай усвідомлюють, коли вже виснажилися та вигоріли. Та у кампанії #Розквітай ми вирішили зробити ставку саме на це. Ми говоримо про те, яку користь донорство приносить здоров’ю, як донорам вести здоровий і комфортний спосіб життя, аби здавати кров регулярно. Ми влаштовуємо події, де перетворюємо донацію на свято, показуємо людям красу донорства й те, як органічно воно вписується у сучасний міський стиль життя», — розповідає Ірина Славінська, співзасновниця ДонорUA та Президентка ГО «Всеукраїнська асоціація донорів України».
Кампанію запустили 14 червня 2023 року до Всесвітнього дня донора. Серед 35 заходів, проведених за цей час — 21 донація, де сумарно майже 1000 українців здали кров. Кожна доза крові здатна врятувати до трьох людей, тож завдяки цим невимушеним на перший погляд подіям до 3000 пацієнтів отримали надію на одужання.
«Сама я поки не можу здавати кров, але розумію, наскільки це важлива місія. Тільки донор може поділитися кров’ю з пацієнтом — її ніде не купиш. Тому я рада, що можу підтримувати донорство, залучаючи до нього свою аудиторію», — поділилася співачка KOLA, амбасадорка кампанії #Розквітай.
ДонорUA провели також 10 виставок #Побач. Це серія портретів донорів, доповнених їхніми особистими історіями. Люди на цих світлинах не знайомі між собою, мають різний досвід донорства, інтереси та цінності — їх об’єднує лише бажання ділитися кров’ю й допомагати людям таким чином. Початково це була серія з 12 портретів, але в ході кампанії більше 30 людей розповіли свої історії та долучилися до донорської галереї на сайті. Під час виставок 396 людей дізналися свою групу крові — процедуру проводили волонтери ДонорUA.
В ході першого року кампанії відбулися також 4 тематичних лекції, гості яких дізналися, яку користь донорство приносить організму, зокрема серцю, як воно перешкоджає розвитку онкозахворювань і навіть який зв’язок існує між донорством та сексом.
Ініціативу підтримав також український бренд одягу W8less, який розробив ексклюзивний мерч: капсульну колекцію речей із зображенням символу кампанії #Розквітай — квітки гортензії. До неї увійшли футболки різного крою та сукня — на сьогодні придбали вже більше 200 одиниць. Усі кошти від продажу цього одягу спрямовуються на перевезення донорської крові до фронту.
Троє людей отримали цей мерч у подарунок — дівчата, що долучилися до акції #Святкуй та здали кров у день свого повноліття.
Початково кампанія #Розквітай мала тривати рік, але її продовжили до жовтня поточного року. Реєструйтеся на ДонорUA, аби стежити за анонсами майбутніх подій, користуйтеся бонусами від партнерів та піклуйтеся про себе, аби мати змогу допомагати іншим.
Кампанію втілює ДонорUA за підтримки ІСАР Єднання у межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку. Зміст новини не обов’язково відображає погляди ІСАР Єднання, погляди Агентства США з міжнародного розвитку або Уряду США.